2009. április 10., péntek

Húsvéti ablakdísz / Window decoration for Easter

A Waldorf óvodában minden jeles napra készül valamilyen egyedi dekoráció. Hùsvétra ilyen díszeket keszítettünk. Nyírfagallyakat drótoztam össze elöször alul - a vastagabbik végeit kétfele, majd a vékonyabbakat a tetején. Az aljához buxus és barka került egy szép tarka szalaggal, a tetejéhez erösítettem a kifújt tojásokat és meg egy kis színes szalagot. Ajtóra nem javaslom, mert a ki-be nyitogatáskor szétpattannak a tojások.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszik ez az ablakdísz... nagyon kreatív vagy!:) Szerintem én is csinálok valami hasonlót. Talán még nem vagyok elkésve!;):)

Kellemes Húsvétot Nektek!:)

Zsuzsi írta...

Szia Anita!
Nem kestel le semmiröl, ha husvet utan kiszeded a tojasokat es valami viragot, madarat, stb teszel közepre, akar tavaszi disznek is mutatos! Csak a zöldet ne felejtsd le, nagyon feldobja! Zs