2009. március 15., vasárnap

Laptop-táska / Laptop-bag


Elkészült a régen megtervezett borítója az új gépemnek. Szegény régi olyan csúnyácska lett az évek alatt, ezt az újat szeretném megkímélni. Arról nem is beszélve, hogy az asztalt borító átlátszó müanyagnak sem tesz jót az ide-oda tologatás, a borító lesz a gépalátét. Így most két legyet ütök egy csapásra: a gépet is védem, meg az abroszt is! A táska belülröl narancssárga flízzel van kibélelve, ezért a narancsszínü cérna.
This is the new cover of my new laptop. It is protecting the computer and the table too. I am planning to put the laptop on it when I am working. The bag inside is orange - this is why I have taken orange yarn.

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Jajj ne! Már így is függö vagyok!!! Amúgy látszik a színe a kis képen a gombráhajtásnál.
Melitta, nem szeretném elbénázni, csak hogy biztos legyek benne: Te jelentkeztél az én PIF-emre? Ugye nem? Mert ha szeretnél, én szívesen várlak! Amúgy befutott az elsö jelentkezö!!!

Zsuzsi írta...

Azért én nem bánnám, ha valamilyen "titkos-jelentkezö" lennél, olyan jót találtam ki Neked! Na?