2009. október 20., kedd

Öszi lombkoszorú


Kicsit ugyan karácsonyosra sikerült ez az öszi koszorúm, de higgyétek el, már nagyon hiányzott nekem. Buxus, tuja és borostyánágakból készítettem, közé tüzögettem a csipkebogyó ágacskákat és a galagonyákat. Annyira nagyon piros lett, hogy a végén még tettem rá pár díszbirsalmát is, ezek azonban lemaradtak a fotózásról. Közben még tüzdeltem hozzá pár mélybordó vadszölölevelet is, aztán került pár fenyötobozka is, így szépen alakulgat velünk a mindennapjainkban ez a koszorú. Aztán szépen, lassan átveszi a helyét az adventi... Igaz, még addig halloweent is meg kell élni, huhuuuuu!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, most bepótolom.
Szépen mutat itt a kép!
Ez a koszorú pedig olyan gyönyörű, szívem szerint holnap már készítenék is egy ilyet.
Szinte érzem az illatát!

Zsuzsi írta...

Ugye, hogy jó lett!? Pedig lassacskán újra le kell cserelnem. Körülkukucskálhatok Nálad? Tudod, valami teles...

Névtelen írta...

Persze, nyugodtan!!!! :)