2009. november 24., kedd

Emléklekvár - a la Fércmüvek



A drága Judit ajándékozott meg egy üveg Gondolatlekvárral. Egy szép nagy beföttesüveg, telis teli jobbnál szebb gondolatokkal.
Innen jutott az ötlet az eszembe, hogy Kata barátnöm születésnapjára én egy jó nagy üveg Emléklekvárt készítsek.
Kata 1982. június 10.-e óta a barátnöm. A legjobb barátnöm. Az elmúlt pár évben millíó közös élményben volt részünk, kórusok, táborok, iskolák, barátságok, házzasságok, születések... A múlt hónapban gyüjtögettem az emlékeket, mint méh a mézet, rakosgattam szépen össze, válogattam, keresgéltem. Az üvegben 60 emlék kapott helyet, mind más betütípussal nyomtatva, egy két szó, vagy mondat, nevek, helyek, dátumok... A hétvégén adom át, kíváncsi vagyok!

Judit, köszönöm az ötletet, remélem nem volt rajta copyright!? ;O)

3 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon örülök ennek a verziónak is. :)) Már más is készített ez alapján lélekmelegítőt.:) Ha hozzájárulnak, majd mutatok képeket, köztük a Tiedet is, ha szabad. :)Téma és variációk is lehetne majd a bejegyzés címe. :))

Zsuzsi írta...

Milyen aranyosak vagytok!
Judit, még egyszer köszönöm, persze, hogy kiteheted! Mici ne szomorkodj, és föleg ne add fel!!!!

Monika írta...

A Dúdoló a szívemből szól.
A blogomban írtam neked,rólad::)http://mammka.blogspot.com/2009/11/zsuzskanaka-hoangyalnak-sok-szeretettel.html
Köszönöm:Monika