2009. december 4., péntek

Adventi koszorú

Elkészült az adventi koszorúnk. A tavalyi fehér-négyszögletes variáció után (amit a család nem nagy lelkesedéssel fogadott) idén a hagyományos piros-zöld-kerek variációt választottam! A díszítö elemek nagyon nagy része természetes anyag: fenyötobozokat, fahéjrudakat, borókaterméseket, egész diókat tüzködtem a gallyak közé. Azt is meg kell jegyeznem, hogy a koszorúalap a Waldorf óvodában készült, természetesen saját kezüleg (hosszú boldog óvodás évek maradványaként járhatok én még be és garázdálkodhatok a mühelyükben), normandiai fenyögallyakból, amiket szigorúan a holdfázis megfelelö idejében vágnak, hogy lassabban hullassák a tüleveleiket. Azért, hogy ne csak a tradicionális színek forduljanak elö, csempésztem a díszítésbe a csodálatos széles narancs-arany szalagokat és a narancs-arany színekben pomázó picike gömböcskéket. Hatlamas, gazdag, szívet melengetö koszorúnk lett, büszkén trónol a helyén. Àldott, békés, csendes Adventet kíván!

2 megjegyzés:

Csigi írta...

Nagyon szép lett!

Zsuzsi írta...

Köszönöm, nekem is nagy öröm volt... Tudod, nem egyszerre készül, olyan kicsit, mint a Luca széke, mindig kerül hozzá valami. De mst kész van!