2010. február 22., hétfő

Horgolt labdák

Blogos barangolásaim közben találtam a horgolt labda leírását. Mivel nem tudok horgolni, alaposan megküzdöttem velük, a végére azonban kialakult egy rendszerem, ennek segítségével már tömeggyártásra is vállalkoztam. A Pótgyerekeim mindegyike egy ilyen tiritarka labdát kapott farsangkor ajándékba.

A labda a következöképpen készül:
4 szemböl kört hurkolok és körben addig szaporítom, amíg 12 szem lesz belöle. Innen minden sorban 6 szemmel szaporítok. Amikor a labda elérte a megfelelö nagyságot (az enyémek 42 szemesek) onnan minden sorban 6 szemet fogyasztottam. Amikor már csak egy hüvelykujjnyi luk marad, megtömtem a labdákat, van, amelyikbe üveggolyót is tettem - nehezéknek, majd behorgoltam a lyukat.
Ha valaki a saját bejegyzésére ismer, kérem jelentkezzen, szeretném linkelni, nehogy idegen tollakkal ékeskedjek!

Nincsenek megjegyzések: