2010. augusztus 11., szerda

Waldorf babák

A munkahelyem (TEZ) minden nyár elején háromnapos továbbképzést szervez nekünk Tagesmamiknak. Idén is a kreatív csoportba jelentkeztem és nem bántam meg. A következö három babát készítettem a kurzus alatt:


Pauli a legkisebb, Hancuskáé lett. A teste formájával nem vagyok megelégedve, legközelebb másik szabásmintát fogok venni hozzá.

Marilli Juliáé lett. Sárgabarack színéröl kapta a nevét. Ö tipikus alvómanó, gyapjúval tömtem ki a párnarészét.

Rozina Zsófié lett, örá vagyok a legbüszkébb. A ruhája, a haja, úgy, ahogy van nagyon tetszik nekem, igaz, vele dolgoztam a legtöbbet.

Azt hiszem, a jövöben még sok ilyen baba fog kikerülni a kezeim közül!

7 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Pauli a "középeurópa legszebb férfi-felsöteste"-díj várományosa! ;O)
Köszi a dicséretet és én is remélem, hogy lesz folytatás! (Mikor jöttök megint errefele? Holnap megyek a Bipába... hihi)

Csigi írta...

De ügyi vagy!! Nagyon cukik

Zsuzsi írta...

Köszi Csigi! Nekem meg a Te táskáid tetszenek!

Csibe írta...

De jó fejek! ...és milyen nagyon ügyes vagy! Gratulálok!!!!

Zsuzsi írta...

Köszönöm Csibe, aranyos vagy!

Lina írta...

Jaj, ezek annyira igazi babák, jó lehet kézbe venni Őket! Nagyon ügyes vagy!

Zsuzsi írta...

Kedves Plim, köszönöm!!! Azóta is kézben vannak! :O)