2009. június 23., kedd

Happy Birthday Csigi!!!!


Csiginek ma van a születésnapja. Isten éltesse sokáig! És hogy kicsit tovább maradjon emlék az ünnep, küldtem neki egy ajándékot. A dobozka vékony falemezböl van(készen vásároltam) és szalvétatechnikával varázsoltam rá a finomságokat.
Aztán, hogy ha már az étvágy megjött, rágcsálni is lehessen valamit, sütöttem egy kis csokis-zabpelyhes-mazsolás kekszet. A receptet fel fogom tenni a Konyhatündér? Boszorkány!-ra, hátha valakinek kedve szottyan rá megsütni.
A csomagocskában lapult még egy macska is, hogy Csigi kutyusa is örülhessen valaminek.

És aminek külön nagyon örültem, az ajándékom napra pontosan érkezett!

6 megjegyzés:

Csigi írta...

Nagyon szépen köszönöm mégegyszer! :DD

Zsuzsi írta...

Cuppp!

Hunszil írta...

Meglepi tőlem neked:) nézz át ha van időd :)))

Névtelen írta...

Szia!
Nézz be hozzám, légyszi! :o)

Korán reggel pedig éhes gyomorra nem illik ilyesmit mutogatni.... legalábbis nekem korán reggel van. :o)

Csigi írta...

Szia Zsuzska! Nagyon eltűntél. Minden rendben felétek? Vagy csak élvezed a napsütést?

Névtelen írta...

Én is éppen ezt akartam írni, mint Csigi! :o))
Hahóóóóó....